Outdoor
Realizacja i support nośników Digital Signage
dla liderów rynku reklamy zewnętrznej
Digital Signage to skuteczna komunikacja w czasie rzeczywistym
Coraz bardziej wyrafinowane systemy Digital Signage od zawsze mają jeden i ten sam cel – szybko i skutecznie docierać z dynamicznym przekazem do szerokiego grona odbiorców bez względu na to, czy jest to ważna informacja, pomocna wskazówka czy treść reklamowa.
Co to jest Digital Signage? Jakie ma zalety i przewagi? Digital Signage to nośniki cyfrowe, takie jak ekrany LED i LCD, totemy i kioski multimedialne, którymi można zarządzać zdalnie dzięki specjalnemu oprogramowaniu. Najczęściej tego rodzaju nośniki połączone są w sieci o dużej skali oddziaływania, która umożliwia szybkie dotarcie z przekazem do dużej grupy odbiorców. Przykładem niech będą wielkoformatowe ekrany LCD instalowane w otwartej przestrzeni miejskiej, np. w wiatach przystankowych. Dzięki sieci kilkuset ekranów w kilku różnych miastach można w łatwy i szybki sposób docierać do odbiorców z przekazem informacyjnym i reklamowym.
Digital Sigange to jednak nie tylko ekrany LED i LCD, które widać przy pasach drogowych, w wiatach przystankowych, przejściach podziemnych, na dworcach czy lotniskach. Rozwiązania Digital Signage oferują odbiorcom znaczenie więcej możliwości dzięki m.in. łączności GSM, nadajnikom typu beacon, czujnikom ruchu czy kamerom identyfikującym odbiorcę. Przekaz może być precyzyjnie dopasowywany do grupy docelowej, pojedynczego użytkownika, pory dnia czy natężenia ruchu. Ekrany mogą również wysyłać powiadomienia typu push, a tym samym skuteczniej zabiegać o uwagę i interakcję odbiorców.
Nośniki cyfrowe wspierają rozwój “Smart Cities”
Rozwiazania Digital Signage to jedno z podstawowych narzędzi modernizacji przestrzeni miejskiej i wdrażania idei tzw. „Smart Cities”. Przyjazna mieszkańcom i turystom przestrzeń miasta musi być wyposażona w odpowiednie technologie, które ułatwiają komunikację, upowszechniają dostęp do WiFi, pozwalają ładować urządzenia mobilne, czy wysłać informację do urzędu.
W jaki sposób Digital Signage może
ułatwiać życie mieszkańców i turystów?
Nie sposób wyobrazić sobie nowoczesną przestrzeń miejską bez rozwiązań Digital Signage. Gdziekolwiek jesteśmy, tam zawsze oczekujemy aktualnej informacji, atrakcyjnego przekazu czy ciekawych rekomendacji. Cyfrowe nośniki przekazu właśnie ze względu na estetykę i skuteczność stały się bardzo popularne w takich m.in. miejscach jak wiaty przystankowe i perony, ruchliwe ulice i place, dworce i lotniska.
Wszyscy oczekujemy informacji w czasie rzeczywistym. Wszyscy oczekujemy również udogodnień takich jak darmowy WiFi hotspot, możliwość ładowania urządzeń mobilnych czy elektroniczna mapa miasta. Sprostać tym oczekiwaniom można tylko dzięki nośnikom cyfrowym, odpowiedniej technologii i starannie projektowanym systemom Digital Signage. Przewaga cyfrowych nośników informacji i reklamy polega przede wszystkim na ich praktyczności, skuteczności i ekonomii obsługi. Dlaczego jeszcze warto zainwestować w rozwiązania Digital Signage? Jakie przewagi konkurencyjne zapewnia ta technologia?
Digital Signage to skuteczność, która oznacza precyzyjne docieranie do grupy docelowej, zdalne zarządzenie treścią w czasie rzeczywistym i pełną kontrolę nad parametrami danego nośnika. Nośniki cyfrowe to również gwarancja efektywności, ponieważ koszty obsługi nośników, takie jak bieżące monitorowanie i zarządzanie treścią, są nieporównywalnie niższe niż w przypadku obsługi tradycyjnych nośników wymagających druku. Nade wszystko jednak Digital Signage to innowacyjność, która pozwala analizować zachowania użytkowników, automatyzować emitowane treści, tworzyć modele behawioralne odbiorców, a tym samym jeszcze lepiej adresować przekaz i analizować skuteczność kampanii.
Co Digital Signage zapewnia
liderom reklamy zewnętrznej?
Sieci nośników Digital Signage są najlepiej i najszybciej rozwijającym się segmentem rynku reklamy zewnętrznej reagującym na wszelkie nowinki technologiczne oraz sugestie reklamodawców. Innowacyjne rozwiązania są kluczowym narzędziem w walce o pozycję na rynku, zainteresowanie reklamodawców i uwagę odbiorców.
Agencje reklamy zewnętrznej muszą systematycznie modernizować nośniki oferowane reklamodawcom. W przypadku reklamy zewnętrznej ważna jest nie tylko lokalizacja i skala, lecz także jakość i technologia nośników oferowanych w portfolio. Mało kto zwraca dziś uwagę na tradycyjne tablice billboardowe. Aby zdobyć uwagę odbiorców, marki wybierają nośniki bardziej atrakcyjne i silniej oddziałujące na wyobraźnię odbiorcy, takie jak citylighty, backlighty, dynamic backlighty, ekrany LED i LCD. Rozwiązania Digital Signage mają zasadnicze znaczenie dla agencji outdoorowych, które chcą utrzymać przewagę konkurencyjną.
Właśnie dlatego warto postawić na trwałe i niezawodne stacje do dezynfekcji rąk. Oferowane przez nas urządzenia szybko aplikują dawki aerozolu, mają duże zbiorniki i działają niezawodnie. Solidna konstrukcja sprawia, że urządzenia są stabilne i skutecznie działają nawet pod dużym obciążeniem w takich miejscach jak centra konferencyjne, hale widowiskowe, kliniki i przychodnie, gdzie w krótkim okresie czasu dochodzi.
Wdrożenia indywidualne
na miarę konkretnych potrzeb
Ochrona zdrowia to dziś wartość nadrzędna. Stacje do dezynfekcji rąk to jedno z podstawowych narzędzi, które w miejscach publicznych skutecznie ogranicza ryzyko zakażenia koronawirusem i zapewnia poczucie bezpieczeństwa.
Wraz z wybuchem pandemii pojawiło się na rynku wiele rozwiązań tymczasowych takich jak np. stalowe słupki z plastikowymi dozownikami na płyn do dezynfekcji. Z czasem okazało się jednak, że tego rodzaju wsparcie ochrony zdrowia jest nieskuteczne, bo zapas płynu w dozownikach szybko się kończy, aplikator uwalnia nierówne dawki płynu i szybko się zacina. W konsekwencji dozowniki stoją puste i nie spełniają swojej roli.
Właśnie dlatego warto postawić na trwałe i niezawodne stacje do dezynfekcji rąk. Oferowane przez nas urządzenia szybko aplikują dawki aerozolu, mają duże zbiorniki i działają niezawodnie. Solidna konstrukcja sprawia, że urządzenia są stabilne i skutecznie działają nawet pod dużym obciążeniem w takich miejscach jak centra konferencyjne, hale widowiskowe, kliniki i przychodnie, gdzie w krótkim okresie czasu dochodzi.
Badania, rozwój i innowacje
w zakresie użyteczności i ekologii
Ochrona zdrowia to dziś wartość nadrzędna. Stacje do dezynfekcji rąk to jedno z podstawowych narzędzi, które w miejscach publicznych skutecznie ogranicza ryzyko zakażenia koronawirusem i zapewnia poczucie bezpieczeństwa.
Wraz z wybuchem pandemii pojawiło się na rynku wiele rozwiązań tymczasowych takich jak np. stalowe słupki z plastikowymi dozownikami na płyn do dezynfekcji. Z czasem okazało się jednak, że tego rodzaju wsparcie ochrony zdrowia jest nieskuteczne, bo zapas płynu w dozownikach szybko się kończy, aplikator uwalnia nierówne dawki płynu i szybko się zacina. W konsekwencji dozowniki stoją puste i nie spełniają swojej roli.
Właśnie dlatego warto postawić na trwałe i niezawodne stacje do dezynfekcji rąk. Oferowane przez nas urządzenia szybko aplikują dawki aerozolu, mają duże zbiorniki i działają niezawodnie. Solidna konstrukcja sprawia, że urządzenia są stabilne i skutecznie działają nawet pod dużym obciążeniem w takich miejscach jak centra konferencyjne, hale widowiskowe, kliniki i przychodnie, gdzie w krótkim okresie czasu dochodzi.
Digital-out-of-home (DOOH)
to realna przewaga w komunikacji
- SKUTECZNOŚĆ
Stacja uwalnia na ręce płyn w postaci aerozolu, dzięki czemu z dozownika nie kapie płyn, a podłoga wokół stacji jest czysta - EFEKTYWNOŚĆ
Niezawodny system aplikacji płynu gwarantuje niezawodność i szybkość aplikowania kolejnych dawek płynu - BEZPIECZEŃSTWO
Istnieje możliwość regulacji wielkości aplikowanej dawki płynu do dezynfekcji w zależności od potrzeb i preferencji klienta - SKALOWALNOŚĆ
Czujnik ruchu dezaktywuje system rozpylający płyn w momencie jego trwałego przesłonięcia lub zaklejenia np. gumą do żucia - INNOWACJA
Nowoczesna bryła produktu, możliwość konfiguracji funkcji wedle potrzeb klienta oraz wykonania brandingu produktu w dowolnym kolorze RAL - AUTOMATYZACJA
Możliwość trwałej instalacji stacji do podłoża za pomocą stalowych kotew lub mobilnej (przenośnej) instalacji na stalowej stopie i taśmie
Wybrane rozwiązania Digital Signage oferowane przez APPLINK:
Backlighty
Kompaktowy wariant wolnostojący
- grawitacyny system aplikujący płyn w aerozolu
- zbiornik o poj. 1,2 litra dający ok. 1200 dawek
- korpus ze stali nierdzewnej w dowolnym kolorze
- zasilanie z gniazda 220V lub z akumulatora (opcja)
Dynamic backlighty
Duży wariant wolnostojący
- grawitacyjny system aplikujący płyn w aerozolu
- zbiornik o poj. 1,2 litra dający ok. 1200 dawek
- korpus ze stali nierdzewnej
- zasilanie z gniazda 220V
Ekrany LED
Duży wariant z pomiarem temperatury ciała
- grawitacyny system aplikujący płyn w aerozolu
- zbiornik o poj. 1,2 litra dający ok. 1200 dawek
- sensor zdalnego pomiaru temperatury ciała
- zasilanie z gniazda 220V
Ekrany LCD
Duży wariant z ekranem LCD 27”
- grawitacyny system aplikujący płyn w aerozolu
- zbiornik o poj. 1,2 litra dający ok. 1200 dawek
- ekran dotykowy o przekątnej 27″
- zasilanie z gniazda 220V
Wiaty przystankowe
Duży wariant z ekranem LCD 27”
- grawitacyny system aplikujący płyn w aerozolu
- zbiornik o poj. 1,2 litra dający ok. 1200 dawek
- płyn z atestem do stosowania przez dzieci
- atrakcyjna forma zabudowy stacji dla dzieci