Retail
2025
Sekundy, które sprzedają – ile trwa skuteczny komunikat na ekranie?
W świecie przesyconym bodźcami uwaga klienta jest dobrem deficytowym. Badania pokazują, że marki mają zaledwie od 3 do 7 sekund, aby przyciągnąć wzrok odbiorcy i zatrzymać go przy komunikacie. To niezwykle krót...
Retail
2025
Digital Signage tam, gdzie nikt się go nie spodziewa
Jeszcze do niedawna ekrany Digital Signage kojarzyły się przede wszystkim z galeriami handlowymi czy lotniskami. Dziś jednak technologia ta wchodzi w zupełnie nowe przestrzenie – takie, w których komunikacja do...
Ekrany LED / LCD
2025
Od plaży po biuro – gdzie najczęściej spotkasz Digital Signage latem?
Lato to czas, gdy zmieniają się nie tylko przyzwyczajenia konsumentów, lecz także miejsca ich kontaktu z marką. Dlatego firmy potrzebują rozwiązań, które podążają za klientem tam, gdzie on spędza swój czas. Wła...
Retail
2025
Digital Signage w codziennej pracy – automatyzacja komunikacji bez przerw, nawet w wakacje
W świecie biznesu nie ma miejsca na przestoje w komunikacji. Nawet gdy zespół jest na urlopie, klienci, partnerzy i pracownicy powinni otrzymywać aktualne informacje w odpowiednim czasie i miejscu. Rozwiązaniem...
Outdoor
2025
Jak Digital Signage zwiększa skuteczność promocji latem – przewaga marek w sezonie
Lato to czas intensywnego ruchu w galeriach handlowych, na ulicach i w przestrzeniach usługowych. To także okres, w którym marki walczą o uwagę klientów bardziej niż kiedykolwiek. Tradycyjne nośniki reklamowe c...
2025
Pasja, która inspiruje – Alina Ungeheuer na ZOZ Rewa Kite & Wing Cup 2025
W świecie technologii i biznesu liczą się liczby, systemy i automatyzacja. Jednak prawdziwa inspiracja często płynie z pasji i ludzi, którzy codziennie przekraczają granice. Jedną z takich osób jest Alina Ungeh...